מדריך קניה למקרר לרכב

מקררים לרכב הם בהחלט התוספת המבורכת ביותר לרכבי שטח, הסעות או כל רכב פרטי אחר, הם משנים את חוקי המשחק לגמרי ומשדרגים את רמת הקולינריה איתה אנחנו יוצאים לדרך ולשטח.

ללא ספק ניתן להסתדר גם בלי המוצר המופלא הזה אבל ברגע שהתנסת בדבר הזה, אין דרך חזרה! מהר מאוד אתה תשאל את עצמך, איך לא רכשתי לעצמי אחד כזה מוקדם יותר.
הרבה יתרונות ומעט מאוד חסרונות מסבירים למה לעבור מצידנית פשוטה למקרר אמיתי עם מדחס אשר משמש כמקרר ואפילו מקפיא. חלק מהמקררים מחולקים לשני תאים ויודעים לקרר ולהקפיא בעת ובעונה אחת.
בשנים האחרונות הקהל הישראלי העלה לדרגה אחרת את הבנתו והנאתו מיינות, בירות ואוכל, וכשכל זה יוצא בשטח ממקרר שהוא חזק יותר ממקרר ביתי, נכונה לכם הנאה צרופה.

נתונים שצריך לקחת בחשבון

1. מתח מהמצבר – ככל שצריכת המתח מהמקרר גבוהה יותר, כך גם העומס על מצבר הרכב. כדאי תמיד לשקול לחווט חוטים יותר עבים ולעשות חיבור ישיר למצבר כך שהמתח שמגיע מהמצבר יותר חזק וקבוע. המקררים מגיעים עם חישני מתח וכאשר ישנה נפילה של מתח הם מפסיקים את פעולתו של המקרר כדי למנוע ריקון המצבר.
המקרר ישוב לפעול ברגע שהמצבר יטען שוב ורמת המתח תחזור לנורמליזציה.
עדיף לבחור במקרר שצריכת המתח שלו נמוכה(מתחת ל 4.5 אמפר/שעה).
כדאי גם לשקול מצבר נוסף(ברכבי שטח), פאנלים סולרים גם הם אפשרות טובה.
2. מרחב בטוח בסביבת המקרר – חשוב מאוד לתת מרחב מסוים בסביבת המקרר כדי שהוא יוכל לעבוד בצורה מיטבית. כמו כל מכשיר חשמלי שנוטה להתחמם, גם למקרר יש פתחי אוורור כדי שהוא יוכל לינוק אויר ולקרר את המערכות שלו.
3. קומפרסור- מדחס
להוציא דגמים בודדים של מקררים, רובם ככולם עם מדחס גרמני של דנפוס.
כך שאף יצרן/יבואן של מקררים לא באמת יכול להתגאות בעובדה זו כנתון ייחודי.
נתונים אחרים הם אלה המבדילים בין מקרר למקרר והם אלה אשר קובעים את איכותו.
– רמת חומרי הבידוד ועובים
– בקרי הקירור
– אלקטרוניקה והכרטיס האלקטרוני
– מבנה המקרר וחוזקו

טיול נעים בשטח ובדרכים!